събота, 27 октомври 2007 г.

Нещо за мен...




Знаете името ми...но в същност има хора , които четат и разглеждат този блог , но не познават самата мен...Сега реших просто да кажа няколко думи за себе си...Казва ли са ми ги други хора.За себе си съм чувала много неща...ОПРЕДЕЛЕНО!!!И добри и лоши...чувала съм , че съм голяма кучка , нещастница , че не съм верен приятел и така нататък...Казвали са ми го хора , които са по - лоши от мен и все пак на тях всички им вярват и така нататък...Аз показвам истинската си същност пред хората.Не съм човек , който обича да се крие под друга същност и име...Аз съм човек , който действа за на момента...Не мога от сега да кажа , че след там примерно 1 година ще направя това или онова ...По някога не мога да кажа какво ще направя дори на следващия тен.Ха ха ха ...Импулсивна съм...Грижовна , внимателна...Но най - вече : ЛУДА ГЛАВА!!! Хах...Тези неща пък са ми ги казвали истинските приятели , истинските хора в моя живот.Аз лично съм съгласна с тях.Импулсивна съм , действам на момента...Естествено това не означава , че не се замислям какво върша...Да имало е и случаи , в които не съм се замисляла , но те са малко...Такава съм...Приятели те ми ме харесват такава и оценяват и добрите и лошите ми качества...А тяхното мнение и мнението на близките ми е най - важно за мен!!!

1 коментар:

BeeTLe каза...

Имаше една приказка "Добре, че са враговеете, та да ни кажат истината" (: не я цитирам точно, ама тва беше замисълът ... и има доза истина в нея ...